Басты бетБалабақшаБіз әлемді зерттейміз

Біз әлемді зерттейміз

ХҮББ колледжі 3-10 жасар студенттері үшін (РYP- авторизация, 2005ж) және 10-16 жасар (MYP-авторизация, 2003ж) IB бағдарламасын дамып келеді.

3-6 жасар студенттер балабақшада және (6-10 жасар)студенттер 1-4 сынып балалары PYP бағдарламасын бастауыш мектепте оқиды.

PYP Халықаралық Бакалавриат бағдарламасы бастауыш мектепте 3-12 жасар студенттеріне арналған және әртүрлі тілде жүзеге асыру мүмкін.

Бұл бағдарлама халықаралық мектептердің ғылыми зерттеу және практикалық жетістіктерді байланыстырады, жан-жақты оқыту, тәсілдерді қамтамасыз етеді, жалпы баланың дамуына оның академиялық, әлеуметтік, психологиялық, эмоционалдық және мәдени қажеттіліктерін қанағаттандырады.

Оқыту тәсілдері баланың қызығушылығына,қажеттілігі мен компетенциясына негізделген.

Білім дайын түрде берілмейді,қоршаған ортаны зерттеу, өз бетінше сараптама жасау, маңызды мүмкіндіктерді салыстыру, алты зерттеу сараптама бағыттары арқылы жаңа білім алу: Біз кімбіз,Кеңестікте және Уақытта біз қайдамыз,Біз өзімізді қалай көрсете аламыз, Әлем қалай қызмет етеді, Біз өзімізді қалай ұйымдастырамыз, Планетада өмір сүру. Бала зерттеуші рөлінде болады, білім «тапқыш». Оқыту прцессі- шығармашылық әрекетке айналады, ал баланың әлемге қарым-қатынасы үнемі «білемін, білмеймін» және «істей аламын, істей алмаймын», «іздеймін және табамын», « ойлаймын және білемін», «жасап көремін және жасаймын» сызбасы бойынша өзгеріп тұрады.

«Баланың көзімен әлемді көру».

Интеграциялған оқу курсы балабақшада алты сараптама бағыттарда PYP бағдарламасы бойынша ( тіл -әлеуметтік оқыту - математика – өнер - ғылым - дене тәрбиесі, әлеуметтік және персоналды білім) және бес білім беру бағыттарда ҚР мемлекеттік жалпы стандарттарына сәйкес талаптар (денсаулық, комуникация,оқыту, шығармашылық, қоғам.)

Интеграциялық сараптама оқыту әр баланың жан-жақты дамуына оптималды мүмкіндік береді, оқыту процессінің алдын ала болжауын, объективті оқу процессінің нәтижесін болжайды.

Балабақшада оқыту процессі, ұйымдастыруы және ұстаз бен балалардың қарым-қатынасы жақсы, сәтті нәтижеге жеткізеді әртүрлі тәсілдер арқылы, әртүрлі рөлдер арқылы,өзара іс қимыл және оқытуды мұғалім өзіне жүктейді:

  1. Педагог рөлі- «мұғалім», оқыту мақсаттар қойып, әртүрлі тәсілдерді мақсатқа жету үшін қолданады.
  2. Педагог рөлі- «тең әріптес» балармен бірге іс-шараларға білім беру процессінің серіктес құқықтары бар болғандықтан алуан түрлі педагогикалық проблемаларды шешеді.
  3. Педагогтің рөлі- «Жасаушы» білім беру кеңестігін дамытушы, белсенді бақылаушы, балаларға өз бетінше мүмкіндік беруші.